lauantai 29. maaliskuuta 2014

Vauvahieronnan ohjaaja





Minusta tuli tänään vauvahieronnan ohjaaja. Olen opiskellut vauvahierontaa sekä teoriassa että käytännössä. Nyt minun pitäisi osata hierontaradat, koliikin hoito ja vauvahieronnan yksilö- ja ryhmäohjaus. Olen aivan innoissani! Tänään sain suloisen poikavauvan hoidettavaksi koulutuksen lopuksi. Melkein tuli vauvakuume.





Eilen omatkin lapset saivat hierontaa. He eivät ole enää vauvoja, mutta kosketus ja hieronta on edelleenkin tärkeitä asioita isompien lasten kanssa. Varsinkin esikoinen tykkää siitä, että hänen selkäänsä hierotaan joka ilta joku satu.

Haaveissa on että ensi syksynä voisin tehdä vauvahieronnan ohjausta sekä yksilöohjauksena että muutaman kerran ryhminä. Nyt vaan pitää kevään ja kesän ajan pitää hierontataitoja yllä. Työssäni olen onneksi tekemisissä vauvojen kanssa ja pääsen viemään eteenpäin tietoa vauvahieronnan merkityksestä.

Aurinko paistaa, ihanaa viikonloppua kaikille!

2 kommenttia:

  1. Sinä harrastat monenlaista! :) Hieno juttu tuo vauvahieronta. Ja totta, kyllä isommatkin lapset nauttivat kosketuksesta, hierominen rentouttaa kaikkia.

    Iloa alkavaan viikkoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulle on tänä keväänä kaikenlaisia kursseja. Nämä liittyvät minun tuleviin työkuvioihin, joista en nyt vielä uskalla / voi kirjoittaa enempää. Mutta vauvahieronnan ohjauksia toivottavasti jatkossa teen myös työkseni enkä vain harrastuksen vuoksi.

      Hieronta on ihanaa, sekä hierojalle että etenkin hierottavalle. Minä käyn säännöllisesti vyöhyketerapiassa. Haluaisin nyt keväällä kokeilla myös Rosen terapia.

      Mukavaa viikkoa myös sinulle!

      Poista

Kommentit ilahduttavat aina!